Nog 47 nachtjes - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Marlies Berg - WaarBenJij.nu Nog 47 nachtjes - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Marlies Berg - WaarBenJij.nu

Nog 47 nachtjes

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

09 Juli 2017 | Nederland, Schoonhoven

Hoi!

Allereerst, wat leuk dat je m'n blog leest! Misschien wat teleurstellend, maar deze blog schrijf ik nog gewoon vanuit Nederland. Op vrijdag 25 augustus zal ik pas vertrekken naar Kenia. Nog 47 nachtjes slapen. Ik ben al wel druk bezig met de voorbereidingen: tickets geboekt, visum aangevraagd, prikken erin, boeken over de cultuur aangeschaft, plaatjes van de oceaan opgezocht, een prachtige pet gekocht en nog veel meer. De komende tijd zal ik me nog verder voorbereiden op mijn reis naar Kenia, maar zal ik nog geen blogs schrijven. Zodra ik in Kenia zit, hoop ik jullie regelmatig op de hoogte te houden van al mijn belevenissen door blogs op deze pagina.

Dus voor nu: geniet allemaal van de zomer en tot ergens eind augustus!

  • 09 Juli 2017 - 15:28

    Theo:

    Lieve Marlies, leuk je blog! En ben zo trots op je! Jouw reis, jouw doel en natuurlijk jouw zorgvuldige voorbereidingen. Ik ga natuurlijk uitkijken naar je blog vanuit Kenia

  • 08 Augustus 2017 - 22:37

    Sjoerd:

    Hallo Marlies, veel plezier in Kenia alvast :D 2e reactie woohoo

  • 20 Augustus 2017 - 22:04

    Francis Van Der Grijn:

    Veel plezier en een goede tijd toegewenst!

    Gr.
    De Grijnen

  • 26 Augustus 2017 - 21:06

    Piet Van Den Berg:

    Hallo Marlies
    als het goed is ben je inmiddels gearriveerd op je bestemming
    wat een ervaring zal het voor je zijn
    heel veel sterkte en succes toegewenst !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Na mijn bachelor Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht was ik wel toe aan iets nieuws met een beetje spanning, warmte, nieuwe mensen, andere landschappen en een compleet andere cultuur. Dit werd Kenia en dat beviel goed. Meer dan goed. Benieuwd naar de details? Ik zou zeggen: geniet van het lezen!

Actief sinds 09 Juli 2017
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 13430

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2017 - 23 December 2017

Kids Care Kenia

Landen bezocht: