Kids Care Kenia - Reisverslagen van Marlies van den Berg - WaarBenJij.nu Kids Care Kenia - Reisverslagen van Marlies van den Berg - WaarBenJij.nu

Kids Care Kenia

Van augustus tot en met december 2017 vertrok ik vol zin en zenuwen naar Kenia om in het zuid-oostelijkste puntje vrijwilligerswerk te gaan doen bij KidsCare. Dit is een organisatie die thuiszorg biedt aan (families van) weeskinderen, kwetsbare kinderen en kinderen met een beperking. Destijds hield ik me bezig met het versterken van het team bij het vormgeven van de zorg voor kinderen met allerlei soorten beperkingen. En heb ik natuurlijk genoten van Kenia als land en cultuur op zich.

Aangezien die 4 maanden me meer dan goed bevielen, gebeurde wat ik toen hoopte: ik kwam terug. En wie weet zal dit nog wel vaker gebeuren en zal ik daar dan ook wel iets over schrijven op deze blog..

Meer over KidsCare is te vinden op: www.kidscarekenia.nl

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2020

Hoog tempo: in werken én genieten

21 September 2019

Auntie, sissie en friend

16 September 2019

Back again

28 December 2017

Dag lief Kenia

12 December 2017

Weddingcrashen en leeuwen aaien
Marlies

Na mijn bachelor Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht was ik wel toe aan iets nieuws met een beetje spanning, warmte, nieuwe mensen, andere landschappen en een compleet andere cultuur. Dit werd Kenia en dat beviel goed. Meer dan goed. Benieuwd naar de details? Ik zou zeggen: geniet van het lezen!

Actief sinds 09 Juli 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13439

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2017 - 23 December 2017

Kids Care Kenia

Landen bezocht: